Vill ha en bloggmakeoverBack to the top

I schweiz jobbade jag på en bloggmakeover i rött vitt och guld som jag lyckades bra med. Skulle bara ha in bilder, men det hände aldrig. Nu har jag redan tröttnat på den, plus att jag ändå fibba till den precis.
http://linabina.blogg.se/testblogg

Vill ha en enkel en,med nedtonade färger i sann höstanda. Hade kunnat ändra den på minst en timme lätt om bara den allra viktigaste funktionen, mina flikar under headern hade funkat på den mallen, men nej.
http://linabina.blogg.se/testbloggtva
Är lite trött så jag ska försöka pilla på det imrn istället. Hoppas även på att Pettson ska hjälpa mig med bilderna, han kan lite om sånt. Så slipper det ta timmar när jag gör det!

Man gör en testblogg och ändrar allt där och klistar in allt i den riktiga när man är färdig...vem vet om det blir av denna gången heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0