A My House Friday with the HillsBack to the top

Tog en timme att ta bussen hem, vi gjorde oss i ordning, hällde upp groggen och satte oss i taxin. På någon konstig vänster råka jag klämma Woojins hand i bildörren...aouch...Woojin är min första asiatiska vän haha...det var mitt mål att kvotera in ;) multicultural u know ;) Väl framme vid klubben var där massa filmkameror och nar vakten släppte in oss så sa han "Smile 4 the camera girls", inne på klubben var ännu fler kameror. C och J blev helt till sig, jag har ingen aning om vem var med i the Hills, jag körde på utan att bry mig om det. Blanda en dundergrogg och blev lite ostadig på benen, får väl skämmas i efterhand om de visar mig. Hade bord ganska nära tjejerna, men jag var nog en av få som knappt lade märke till dem. Men hallå Lina, vi stod precis bredvid dem och dansa...gjorde vi? Kan inte bry mig mindre faktiskt.

När vi skulle hem hade C gjort av med väskan (med mitt kort och ID i), jag blev tokig och fick leta upp den, vi det laget var jag lite nyktrare om man kan säga så, lite mindre full kanske är mer korrekt. Men W hade väskan, men C hade tappat nycklarna och hundra dollar innan W hade fatt tag på den. Förr förra helgen tappade hon mina nycklar och förra helgen ytterligare 100 dollar i SB. Vi är nyckelösa nu och C är pengalös för hon har tappat sitt kort för ett tag sedan också. Även om jag blev arg över att hon inte hade väskan, så blev jag tokigare av hennes bemötade och attityd. Hon skratta, ryckte på axlarna och sa, Whatever, jag hade så himla kul tills du kom och fråga efter väskan och jag hade ett bra hångel, bara för att din kväll var misslyckad. En kväll utan hångel är en misslyckad kväll för C...suck...


Om jag känner mig duktig omogen när jag får en fylla som om jag vore 16 och beter mig som 21, så beter sig C som 12 nar hon druckit. Hon sprang ifrån oss 5 ggr, sista gången hoppa hon ur bilen i farten så Max fick bromsa in. Inga pengar, ingen telefon, ingenting. Vi fick köra hem, men oroade oss givetvis, men jag kan inte ansvara för en person på 22 år som springer ifrån oss...funkar inte så. Hon hittade en utländsk äldre taxichaufför som körde henne gratis hem och bjöd henne på fika tydligen. Hon gav honom mitt nummer, stackaren ringde idag och jag bara wrong number. Jättestolt var hon...det kunde lika bra varit en taxi mördare eller en våldtäksman, men nej nej...mycket bra ide när C är igång.

Känner bara att det får vara slut på våra all in fyllor och C får mogna annars får vi sluta gå ut ihopa...jag skämdes så när vakten sa åt mig att aldrig ta med henne till My House igen...och idag skäms jag lite för mig själv, vi hade kul, de andra tycker jag är rolig, but I need to step up closer to my real age too. Det är ju bra att ha en dunderfylla på en klubb full av filmkameror...NOT...C ber om att få synas, jag ber om att inte synas...amen.

Welcome to My House


Ahh där uppe bakom sofforna är en jättebra ide att dansa haha...alla gör det alltså...inte bara jag. Det var på denna klubben som Paris hångla upp Christiano Ronaldo haha...otippat.

Kommentarer
Postat av: Irmelin

Aaah, MyHouse. Klassiker.

2010-04-26 @ 06:07:29
URL: http://www.irmelish.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0