Borta bra, men hemma bästBack to the top

Jag säger som blondie i 10 orsaker att hata dig ("I like my sketchers, but love my prada backpack")...I like SB, but I love SM ("But I love my sketchers"..."Thats because you don't have a Prada backpack"). Efter en helg i Santa Barbara är jag mer sliten än någonsin förut. Med tanke på hur sliten jag varit de senaste veckorna trodde jag inte att det var möjligt. Bussen hem var två timmar försenad och vi unnade oss att ta taxi från Hollywood, vilket kostade oss lika mycket som det kosta oss alla tre att ta bussen till SB.

Skummare folk än på bussarna och så får du leta efter. Vi hade även en stalker på hotellet. Fill you in on everything imorgon när jag inte är helt slut i bollen. Nu ska jag nanna i min egen säng och inte i en dubbelsäng skedandes med två förvisso underbara flickor, men ändå. Jag är inte redo för skola imorgon och vill jag verkligen få reda på mina midterms!?

Til then enjoy my new favorite shirt from Urban Outfitters...Lakers are for Lovers...Los Angeles...Go Lakers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0