Fick Brownie Påskfrukost på sängen :)Back to the top

Var uppe sent inatt och översatte en massa ord, kunde inte sova. C väcker mig på morgonen och säger att hon har en överraskning och jag blir nyfiken, men säger att jag vill sova en timme till. Senare kommer hon in igen, med två pannkakor med browniesmet i och en brownie cupcake och ett glas juice...aww...gull..."Nästan som att ha en gullig pojkvän ju"...<3 my roomie.

Aww...Detta är en av de sötaste godaste frukostarna jag har fått. Vad som toppar med denna fruksot, men som iförsig var middag, var när jag fick makaroner och falukorv med ketchup på som sade R <3 L.

C har bakat eastercupcakes hela morgonen och köpt ett påskägg till sig själv som hon delar med sig av till mig...dela med sig av kalorier är hennes grej...hon är min feeder...men det är snällt eftersom choklad påsk-kaninen jag köpte går inte att äta, jag trodde jag i princip åt all choklad, men denna går inte att äta, jag har verkligen försökt...detta är inte choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0