Korven tog sig till gymmet...Back to the top

Ahh korven är vad Max kallat mig på senaste när han påpekat alla ställen jag gått upp i vikt på. Men jag får ta det...sanningen är att just nu hade jag kunnat lura vem som att jag är gravid alltså. Hade ni sett mig hade ni tittat på magen och sagt, grattis, vem är pappan. Men jag kan försäkra er att det inte är så, jag har bara ätit non stop. Har nog inte känt hunger på en vecka. Gissar på att det är för att jag är på rehab från Red Bull och bara känner för att tugga på någonting hela tiden för att inte få abstinens haha...lr nä, det är inte kul. Värre kommer det nog bli nu när jag är på rehab från choklad också...ABSTINENS.

Gick ner till gymmet och efter tre minuter ville jag ge upp att gå på det jivla bandet...men så blev jag ensam på gymmet och kunde flippa lite, dvs sjunga och dansa som en galning. Jag vet...C har också påpekat att jag kan inte ha bandet på tillräckligt hög speed om jag kan dansa och dumma mig så.

Efter 17 minuter gick det hål på vänstra foten...tack Cascada som fick mig att fortsätta...24 minuter, hål på högra foten, detta trots att jag tejpat båda hälarna. En av de största anledningarna till att jag hatar att träna, mina jivla fötter. Gick till 30, träna lite armar och lite ben, sen fick det vara nog, kl var över 11, jag vill försöka vara i säng innna 12 för en gångs skull (kommer inte att hända). Det är så jobbigt att göra en come back alltså...tre veckor sjuk, en veckas midterms, en vecka spring break...var ett tag sedan som sagt. Bättre är det inte att mina mandlar svullna i torsdags igen, gick ner lika fort igen dock, men ändå...kill me om jag blir sjuk igen.

Kommentarer
Postat av: hallander

bara att ösa på :D

2010-04-25 @ 02:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0