Some SB memoriesBack to the top

This is how we roll...

  • Innan vi gick ut första kvällen korsslöt jag min svindyra adapter för jag pluggade in vår amerikanska fön i den :( ...värsta var att jag var nykter, klant...det gick inte att ladda min data sen, för den behöver just den adaptern.
  • Väl hemma på hotellet står vå stalker i dörren, ahh vi hade en stalker...en man som öppna dörren och stirra på oss varenda gång han hörde oss ute i korridoren, ibland stod han där och hoppades på att se oss när vi gick till och från badrummet i handdukar eftersom det var shared bathroom. Lebbigast var när han kom gående med Doritos och Sourpunch...det vi har krängt hela helgen!? Han gick förbi busstationen när vi skulle hem också, det är inte nära hotellet. C blev tokig när hon såg han stå där igen och stirra när vi kom hem på natten efter andra utekvällen.

C: WTF are u always staring at us, it's fucking creepy.
Stlkr: I'm waiting for somebody
C: Oh yeah...u have been waiting for somebody for two days...u are waiting for my friends you creep, they don't want you, can u get that.

Han blev inte sårad, nästa dag gick han förbi vårt rum med ett leende när jag släpat ut väskan i korridoren och försökte sitta på den för att den skulle stängas. Can I please help you with that....NO.


Vi var på glatt humör när vi kom in på hotellrummet och var helt CP, allt som sades var kul. Kommer dock bara ihåg två saker. Dessa CP bilderna bjuder jag på...

Drunk nee...retarded maybe ;) and YES my shirt is backwards and inside out...
  • Min mage hade varit helt svullen hela helgen eftersom jag åt som en galning och vi skämtade om att jag och C skulle ha barn. C ville rita på min mage...hmm.
C: Hon ska heta Pärla och jag ska lära henne allt jag kan
L: Okej då Baloo...det lär gå snabbt
C: Hon ska gilla rosa, allt ska vara rosa och hon kommer inte i närheten av något som har med hockey att göra.
L: Hmm...

  • Av någon anledning kastade C min mobil bakom sängen och när jag försöker dra ut den sitter hon kvar i den. Till sist fick jag rubbat den pyttelite, sätter mig på knäna och böjer mig ner i hörnan för att se om jag kan känna den. Till sist kände jag locket, men tänkte att jag får försöka dra ut sängen lite till. Problemet var att jag inte kom upp...Jag satt fast med båda armarna bakom sängen och rumpan i vädret, det började göra ont i hakan som lutade sig i sängen i den konstiga ställningen. Tjejerna hjälpte mig inte upp, det var alldeles för kul att ta foto med min rumpa. Ja, jag hade underkläder på mig givetvis och bildbevisen är förstörda. De hjälpte mig upp till sist, när det kändes som hakan var ur led...det ska väl vara jag till det.
Ofcourse I forgave her...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0