Bakom mina solglasögon...Back to the top

  • Känner mig moody, känner för en förändring, varför känner jag inte en sak åt gången, utan allt på en gång.
  • Måste söka utbildningar i Sverige så jag har mina fönster öppna som vanligt så ambivalent som jag är, men vet inte var. Lund ("hemma"), Göteborg, Stockholm? Pol sci, mänskliga rättigheter, global studies, law? Kurs eller program?
  • Villkoret för att jag ska stanna här är att jag får ta en class i mitt major på UCLA, ska prata med studievägledaren på måndag.
  • Äter choklad när jag är glad för då bryr jag mig inte, äter choklad när jag känner mig lite låg för då bryr jag mig inte...behöver mellantinget lite oftare för jeansen börjar bli tajta ;)
  • Måste ångras baklänges alltså, har aldrig haft finnar mer än en åt gången lite då och då...nu fick jag flera, hur hanterar jag det, jo med att riva på dem och ta något konstigt medel på dem och det blev stora blemmor av dem istället, ville inte visa ansiktet, but life goes on...
  • I love watching Greek...glömt bort att streama på ett tag...längtar efter nya OTH avsnitt, har hört att det ska lägga ner. Pallar inte Heroes och Gossip girl längre, känns som handlingen är densamma hela tiden.



Ah mina solbrillor är ju bokstavligen bortspolade, ska till Venice imorgon och köpa nya. Goofa lite med C's rosa brillor, inget för mig, M snor dem av henne hela tiden. Komiskt när han sa till henne "Har du varit inne på mitt rum och tagit dina solbrillor?"...hmm ahh det är ju hennes. Får inte ha mina Chanelisar för C, hon hatar dem...hon har alldeles rätt, dem är outdated, men en gång i tiden älskade jag dem sååååå...och då blev dem stulna till London av storebror och nu när jag fick tillbaka dem, ahh, inte användbara...

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHAHA Lina jag garvar ihjäl mig av dina sköna inlägg!!! ;D

Vi måste åka till Venice snart och fixa nya brillor till dig! <3

2010-04-16 @ 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0