Allow me to be little miss Giggles...Back to the top

Funderar helt ärligt på att sluta blogga, på att sluta plugga, all ork har runnit ur mig...men det är väl bara som jag känner nu. Andra stunder, som innan har jag knappt kunnat vänta tills jag får bloggat. Tror jag är i en svacka nu för att jag står inför det största beslutet i mitt liv någonsin och inga signs, inget som tycker lösa sig så att jag kan stanna här för alltid.

Allow me to laugh insanly with these girls this weekend för det ska ju firas Valborg ;)

Igår var det redovisning i skolan och jag blir ju alltid tomat röd i ansiktet, men brukar sköta min redovisning ganska bra. Tappade mig helt och började nästan varenda meningen med it's like. Stressa igenom utan att andas, ville bara sjunka genom golvet, but it had to be done. Allt kan ha att göra med en kille som jag börjat prata med i klassen och vips är jag en fnittrig fjortonåring igen. Hur flörtar man ens liksom!? Har inte behövt tänka riktigt på sånt på länge. Han följde mig till bussen iallafall och jag fick en kram...woho...nu avancerar vi Lina...ville skutta hem och började pilla i håret...när blev jag så här brudig.

Aja, är det något som är säkert är det att killar är lagda på hyllan, lika bra, bara bekymmer. Jag ska vara singel i två år, minst, (1 år i juli) ungefär så lång tid det kommer att ta för mig att göra färdigt min utbildning. Förhoppningsvis blir jag aldrig beroende av någon igen...addiction is bad. Apropå addiction, har förbjudit choklad i mitt liv för tillfället haha...tills jag kan knäppa mina jeans igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0