Det är nog inte så kul att chatta med mig :PBack to the top

De jag chattar med blir inte alls jealous ;) men det går att glassa nu när det inte är skola. När skolan börjar är det faktiskt inte så glassigt, jag måste ju faktiskt plugga också :P

"haha...de har byggt ett nytt stort mall här i SM, vilket var toppen, åt på en reastaurang på toppen med fin fin utsikt, kostade oxå haha...vi fattade inte hur menyn funka, såg billig ut...den tabben gör vi inte igen :P:P, men annars är det 3rd street här i SM som är den mysigaste gatan i hela världen enligt mig, så fin med barer, reastauranger, street peformers, butiker och biografer :)":)

"har ni inte lärt er när de e fin utsikt så kostar de =)=) hur e vädret ? badar ni inte o sånt ?"

"mitt rum är en enda röra har inte riktigt packat upp innu, försöker göra det efter hand, men sola på balkongen, ligga vid poolen och hänga med tjejerna är roligare...vädret är toppen, riktig happy terapi alltså...om jag blir på dåligt humör här så tittar jag på en palm, andas in lite avgaser, tittar på solen och tänker fuck it, im in LA bitch."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0