If I keep it up like a lovesick crackheadBack to the top

Sitter uppe fast jag vill sova för att kunna ringa banken i Sverige när de öppnar halv 9. Tydligen är mitt kort med bland några som blivit utsatta för kopiering eller något. Det funkar att ta ut, det funkar på reastauranger, men inte i butiker, declined, fatta vad pinsamt. Nu har jag tagit ut så jag klarar mig tror jag och kortet ska spärras och jag ska få ett nytt, som tur är så är mitt ica bankkort redan på väg...no fees..yay. Hmm har en del kort nu :P

Som vanligt är man optimistisk och ska börja om på en ny kula. Vitaminer, detox, fettförbränning. Jag och Max var och handla på vitamin shop idag. Hmm jag ska kränga typ 13 piller om dagen nu i två veckor, kan ju fan inte vara bra. Men 8 av dem är en burk med 14 dagars cleansing haha, sen är det vitaminer och omega. Vad duktig jag är papap :) Rensa gifter och bli sund var det ja. Imorgon ska jag på counsling i skolan och köpa shorts så jag kan börja gymma, fick ju inga sådana grejor med mig juh. Max ska terrorisera mig om jag inte går till gymmet...ihh so much for vacation :P

Alltså spana dessa söta små vecko piller burkarna som jag och M köpte...haha, nu lär jag komma ihåg om jag tog dem eller inte...förvirrade lill jag.


Annars är det två väldigt kärlekskranka flickor som umgås...lite mys hade inte varit fel, men det är väl en fas haha, snart är vi i vårt esse igen...;) och när C kommer lär hon väl se till att vi verkligen inte tänker på sånt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0