Inspiration...:)Back to the top

Jag tog mig i kragen idag :) "One of the greatest discoveries is that a human being can alter his life by altering his attitude of mind."

Jag ringde upp tjejerna (som är här) och bjöd över dem kvällstid. Lagade spaghetti och köttfärssås och tog ett glas Rosé. En vecka av detox och eating clean!? firades...2 och ett halvt kilo är borta och jag ska väl se mig som avgiftad snart haha. Sen är det äta "sunt" och träning som gäller, endast. Fått lite kloka ord av faster alabaster också :)

Tjejerna var på Ikea idag, så jag fick en kudde att stoppa i mitt fina fordral...tack

Vad jag har hört så har ni inte så soligt just nu så därför känner jag mig lite skyldig som satt inne hela dagen i strålande solsken. Jag bestämde mig för att vara kreativ, ta för mig något...inspireras...så jag satte mig och klippte ut en massa ur alla tidningar jag hittade i lägenheten och till sist hade jag ord och bilder över hela golvet. Det blev högar till fyra "tavlor", men jag gjorde färdigt en idag...a woman tribute :) Fin va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0