Look what this nerd bought...ohh yeahBack to the top


Haha, killen i butiken bara "is it a gift", där stod jag i svart skjortklänning och pärlor..."no, it's for me" :P trodde han inte hihi. I know, I'm so nerdy that I'm cool ;)

Har fått hämtat mina älskade röda Tom's också som jag skulle fått med mig till Sverige. De säljer som smör i solsken, men de har varit undanlagda till mig nu i nästan 2 månader...woopido...så sköna...så coola...och köpet hjälper barn i Afrika :)

Have you ever seen a girl wearing girl baggy jeans, a Star Wars t-shirt and pearls...rock on...mina roomisar är inte vana vid att se mig klädd så chill...well I have many sides :) C, ta dina rosetter och ha dem för dig själv, jag hittade Rolling stones tröjan bakom din säng. Gick ner på mysiga 3rd st så här och åt med gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0