Me Birthday with me gurls...Back to the top


Jag började min födelsedag med att givetvis vara uppe vid tolvslaget, på fb haha. Sen kunde jag inte sova så när klockan var fem så hade jag knåpat ihopa ett nytt skolschema...hmm. Sen var det upp tidigt, handla mer mat, sprit, det ena med det andra och fixa allt tills tjejerna kom. Tack och lov för mamma och pappa. Sen hade jag ju inte räknat med att leta efter min födelsedagsklänning i 2 timmar. Jag tänkte att jag måste ha tappat förståndet, den kan inte bara försvinna, hur fan lyckas jag. Pappa trodde det var en t-shirt min bror glömt och hade slängt den i tvätten haha...well, so this time it wasn't me...

Fyllde jag 25 eller 5 :P...mamma duka grönt, jag ville ha svart haha...oväntat.

Tjejerna började anlända i grupper och varje gång jag öppna dörren så sjöng dem för mig...<3. Sen fick jag bästa presenterna...hanky panky trosor, body butter med kakao flavour med förklaringen, kan du inte äta det så kan du smörja dig i det. 150 dollar på 4-ever 21 och en jättefin ram med foto på dem allihopa att ha i USA <3 <3 <3 KÄRLEK.


Pappa var grillmästare och vi åt gott...mums...kött, potatisklyftor, rödvinsås, pepparsås och grillade grönsaker. Till efterätt hade jag gjort min smulpaj som börjar bli lte berömd nu :) Folk älskar den, whiii något jag gör bra :)

Partyhattar kan användas till mycket :D

Pirat Tulle och fina Li

order girls, order...:P


Non bio Babysis...<3


Älskade Nina...<3 Ninis och Linis


Elina har vi inte sett på länge, så kul att du kom söt <3

Det var en mycket trevlig kväll med mycket härligt sällskap och ja rosé är fint haha. Tack mina underbara vänner <3 <3 <3 Puss på er...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0