Konstateranden och måstenBack to the top

  1. Vi skulle börja dagen med att gymma och vara sunda. Jenny väcker mig i träningskläder och meddelar att det är gymdags...var det så att jag verkligen vaknat eller är detta en mardröm!?...säger någon att vi ska gå till gymmet...ni kan väl räkna ut att jag inte gymma...kanske ikväll ;) Först sola lite vid poolen, men jag kan ta med datorn till att göra det...
  2. Jag hade kunnat sova ett helt dygn nu, men saker återstår att fixa och mest av allt behöver jag duscha, men visst ja, det var idag dem stängde av vattnet hela dagen...arrgg...
  3. MÅSTE skaffa ett eget amerikanskt nummer och det genast...haha folk ringer till C.s mobil för att få tag i mig. Min svenska telefon har varit död i över en vecka nu så har ni försökt på den så är det kört.
  4. C och jag ska vara fosterfamilj till en katt  och eventuellt hämta den idag hehe...C pratar inte om något annat och för mig är det lugnt, det kunde handla om veckor, månader, år oc kanske en adoption. Hon ska ju trots allt stanna här länge!
  5. Vår nya roomie är asskön och rolig...detta kommer att gå bra bra bra...och vi är så lättade över beslutet vi tog att byta roomies.
  6. Tvätta, städa, handla...man kommer inte ifrån det här heller...
  7. C kallar Jenny "vår" gäst...vi funkar...och vi funkar med dem flesta...därför var det så konstigt för oss att det inte funka med våra förra roomies...och vi har verkligen konstaterat att felet inte låg hos oss.
  8. Vi ÄLSKAR vår lägenhet...och det börjar verkligen kännas som hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0