ValentineBack to the top

Idag är det ju alla hjärtans dag...undrar om jag kommer att märka av det. Detta är första gången jag inte har någon på alla hjärtans dag sedan jag var 19. Men det känns nog inte så konstigt...kommer inte riktigt ihåg vad vi brukade göra ändå tror jag...har för mig att vi gick ut och åt och gick på bio...ja det låter som oss haha.


Så vad ska jag göra...hmm...Kriss sa att jag jag och C kan ha dejter varenda dag här om vi vill det, men vill man verkligen det...man går ju inte bara ut med vem som helst bara för att gå på en dejt. Frågan man kanske istället ska ställa är...har jag problem med att vara singel?...Nej...alltså är det fritt fram att vara sin egen Valentine. Eftersom C inte är hemma och Max ska titta på basket och säkerligen jag också, så får jag helt enkelt styra upp en dejt med mig själv. Jag ska köpa mig själv massor av chocklad...:) och kanske gå på bio...It's a date haha...

Älskar Miranda nallarna...tror alla tjejer vill ha sådana :) Hursomhelst...till alla er som faktiskt har någon...ta hand om dem okej och ha en toppendag :)

Detsamma gäller alla singlar...Happy Valentine!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0