Allt är löstBack to the top

Nu är allting löst och jag ska bara hämta upp mina papper på Kilroy imrn. Sevis är betalt och jag håller kvittot i handen...suck...hade jag vetat att det skulle lösa sig så hade jag sovit bättre föregående natt. Nu chillar jag här hemma hos Marie och Alex och de har gett mig instruktioner för hur jag ska hitta imrn. Alex har till och med visat mig livebilder på hela gatan jag ska gå på på internet så det känns som jag redan varit där :)

Nu ska jag försöka sova gott också upp tidigt imorgon och ha snälla ge mig ett visum looken ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh vill komma me!!!

2010-01-07 @ 09:49:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snygge!;)

2010-01-09 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0