En besvärande utekvällBack to the top

Lördag kväll var jag ute med Nina och Annorna i hbg. Vi hade jättekul och står och dansar och så, men vad är det för fel på en del killar alltså. Om du backar igenom en hel klubb och visar med hela ditt kroppsspråk att du inte vill, vad får den personen att gå fram till dig flera gånger och på tredje försöket säga "men jag gillar dig"...jahapp, men jag gillar inte dig...fatta. Sen smyger killar på en liksom och tittar du bakom dig så står där oftast killar som tror på fullaste allvar att dem dansar med dig...sen var det de som bara stod och stirrade som några psykon. Jag och Anna satte oss vid ett bord, men fick nästan lämna det för att folk kom fram hela tiden och besvära oss...vi fick använda vakten på klubben som personal guard...allt vi ville var att sitta ifred.

Och jag ska säga att fine...jag ger dem credit för att de försöker, för det ska man, men ta ett NEJ...Hur kan 10 000 Nej, jag vill inte kroppsspråk, fula verbala ord och till och med knuffar få killar att tro att det betyder försök igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0