En till påfrestande dagBack to the top

Idag flyttade vi ut från hotellet och tog oss till boendekontoret med vår deposition. Sen skulle jag göra tester halva dagen, med endast godis i magen. Det tog lite längre tid än tänkt, men jag får nog vara nöjd med resultaten. Matte vet jag att jag suger på så jag är nöjd med placeringen där ändå, för jag hamna inte på botten iallafall. Engelskan gick super och jag placerade mig i högsta möjliga och får alltså läsa mina kurser...whii. Om man får 99% så ska man glädjas och det gör jag, men fan vad jag stör mig på den 1% som blev fel hehe.

De andra tjejernas kompis kom idag och vi tog oss tid att titta på en trea istället så att han eventuellt kunde bo med oss och sänka vår hyra, men när det var gjort och han tacka nej var tiden knapp för oss att hinna med vår betalning för att flytta in. Problemet är att vi måste ha pengarna på en check och skulle ta ut massa pengar i världens långsammaste ATM som bara tog ut 300 per gång. Vi visste att vi hade lite tid, men tänte att vi hinner lugnt, men vem visste att det skulle ta en halvtimme att göra 9 uttag. Med andra ord så hann vi inte till kontoret som inte ville jobba över och vi stod hemlösa i ett regnigt LA och fick till sist ta en till dyr hotellnatt.

Jag är mentalt slut efter denna intensiva dag...
det är lite som att vi jobbar om dagarna nu och inte allting går helt rätt och fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0