Fick classes jag vill ha :)Back to the top

Jag satt som en smurf och vänta på att de skulle droppa classes och klockan blev fem över också helt plötsligt funkade ingenting på sidan...under process tänker man ju då och jag gör mig redo...att KLICKA.

Jag fick panik när jag såg kruserna jag ville ha och det är nog en del  folk online nu så det gick inte alltid igenom och sen var jag tvungen attt droppa mitt andra val där emellan...PANIK, men nu har jag de classes jag vill ha. News 1 och internatinal politics :) Jag får bara välja 2 på nätet.

Ohh tänk om jag haft registration idag som C, då hade jag kanske kunnat få en bra class till live. Men jag ska vara nöjd med detta...problemet är bara att om jag placerar mig dåligt på engelska testet så får jag inte ta dessa kurser (de är inte rekomenderade för newbies, men själva rekomendationerna var rena skämtet), jag måste placera mig på topp annars är det bye bye added classes och jag får läsa bottenskrapet.

Vi måste nog läsa engelska vilket menas att jag nu "vet" 3/4 classes, och vi har en obligatorisk higher education på 1 unit vilket lämnar 2 units och sport är 1 unit...så lite cheerleading, bechvolleyboll eller golf kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0