Fucking handlingsförlamadBack to the top

Igår/inatt skrev jag en lista på allt jag hade att göra innan jag åkte och det skulle börja fixas idag minsann, men vad har jag gjort. Jo jag ringde Csn som behöver ett nytt dokument inskickat och sen fikade jag med Sophie L. Att ta en fika och prata med henne var mycket informativt och bra så jag känner mig lite mer redo nu. Det är ju meningen att jag ska göra om bloggen innan jag åker också, men tror inte det kommer att hända. Jag är fan handlingsförlamad, jag får inte gjort någonting...jag kommer att stå där som vanligt sista dagen och ha panik.

Imorgonbitti klockan sju ska jag iallafall sitta bänkad framför SMC:s hemsida och fiska obetalda kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0