Ge och ta...lr ta och ta!?Back to the top

Idag blev det aningen too much när våra roomisar sedan en dag tillbaka som inte lyft ett finger blir på krigsstigen över vad...jo röran. Möblerna kom idag, plus att vi hade alla en gemensam gäst som bott här i två dagar...klart här är röra. Ahh men det är ju även till dem vi handlat på Ikea och om C redan skruvat ihopa möblerna är det då för mycket begärt för dem att ställa in tallrikarna. Nä, då öppnar man paketen för att ta sin tallrik och lämnar resten i...och sen gnäller över röran...va...Varför gör vi ALLT och får gnäll? Jag förstår verkligen inte!

Krav har det varit från första början när de var i Sverige och vi var här och gjorde allt dirty work och betalat för att göra det. De flyttade rakt in, vilket spara dem massor med pengar, kraft och tid...och vi har varit och köpt alla möbler och nödvändigheter från MIN ficka på Ikea långt åt helvete. Jag ligger ute med pengar och vem gnäller...inte fan är det jag. Folk har frågat oss rakt ut många gånger...varför gör ni det? Jag har inget svar på det längre.

Att komma överens handlar om regler och struktur likväl som att kompromissa och till en viss del bita ihop, man kan inte gilla allt, men man får ibland gilla läget ändå och knipa igen...för det är fan vad jag gör...men det är verkligen inte meningen att man ska göra det till den mängden att det känns som jag ska explodera. Nobody puts Lina in a corner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0