Genom ett snötäckt SverigeBack to the top

Just nu sitter jag på tåget på väg till Sthlm, med internet och åker geomom ett Sverige täckt i snö. Det är fint faktiskt, för här på tåget är det inte kallt, förutom mina isfötter då. Vågar inte ta fram mina mockasiner jag packat ner ;)

Skena lite inatt...nähä..., men jag kan inte skena timmar i sträck så nu får jag tänka att det får bära eller brista. Kilroy har stängt idag och det är inte så mycket att göra än att iallafall försöka. Har inte sovit en blund inatt och den gången jag somna vakna jag illa kvickt av en mardröm där jag inte blev påsläppt på tåget. Hämta lura föräldrar inatt lr far min var mer än lur...han fick ta sats in i bilen. Upp tidigt och jag kan säga att jag är fan inte människa och kommer att vara den sletnaste personen i hela Sthlm...frågan är kanske om jag brister.

Handla lite gotte på pressbyrån, borde ha köpt riktig mat, men kexhoklad, frestis, delicatoboll och smågodis blir man väl mätt på...inte för att jag idag förtjäna gotte sån yrpanna jag är. Glömde min miniresväska i butiken hihi...jaja, jag var mest oroliga de skulle tro att det var en bomb eller nått. Fick hämtat den illa kvickt igen och nu är jag på väg...och jag har aldrig rest med mindre packning...och aldrig varit så här snurrig och dum. Men jag ska vara nöjd så länge jag har detta dubbelsätet för mig själv har jag bestämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0