Gymnasiet fast på engelska...Back to the top

Utbildning...utbildning...ahh...och de är helt skumma här i USA. Nu får jag reda på att jag måste läsa matte och en massa andra onödiga grejor för att få ett degree här istället för att bara fokusera på det man vill. Counslern menade på att de vill att vi ska vara allmänbildade och jag försökte förklara att det hade vi gymnasiet till i Sverige. Helt ärligt känns det som jag är tillbaka i gymansiet nu, fast på engelska. Har en tid med dem på måndag för att diskutera min framtid hehe...jaja...jag blir inte ett dugg klokare på den dära framtiden.

Just nu gillar jag verkligen det här, men skolväsendet är skumt och kommer att ta extra tid med onödiga ämnen känner jag. Kan jag se mig här i 4 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0