En liten inflyttningsfestBack to the top

C köpte 1.75 liter vodka och tyckte vi skulle festa till det och gå ut, så efter bubbelpoolen så gjorde vi vid oss och fortsatte vår inflyttningsförfest.


Det bästa med att partaja bara vi två var att vi kan bara flippa och jag slapp klä på mig helt direkt hehe...jag var lady gaga på vår förfest. Sen tittade dock lite folk in och då fick jag ju klä på mig. "Fan vad jag gillar dig Lina" sa C ett par gånger under kvällen...det är ju ett plus att faktiskt gillas av sin roomie :)

Rödvin på heltäckningsmattan...japp heffaklumpen var igång, fick panik för fan, men det gick bra. Stod och förklara för en vän hur klumpig jag är efter det och han svarade med att det var gulligt. Hmm...jag sa rätt och slätt...det tyckte mitt x oxå i början, men tro mig det är inte sött efter några år. Sen välter jag ut lite mer rödvin, fast denna gången på trägolvet i köket. ordningsvakten kom och knacka på dörren och jag tänkt vad, vi måste väl få prata, men det visade sig att C hade sina ipod högtalare igång på balkongen, inte så bra mitt i natten.
Utan möbler så får man sitta där det går. Det blev aldrig någon utgång...folk gick och jag och C lade oss på golvet för att sova, tack och lov för heltäckningsmatta och att man var lur nog att inte tycka det var allt för jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0