Täcke och kudde är lyx...Back to the top

Vi fick ju hem alla andra smågrejor till köket och så och vi har nu kuddar och täcken. Jag och C har sovit i vardagsrummet innan, men nu när vi började bädda på golvet i vårt sovrum fann jag mig själv tänka att det var minsann lyxigt med täcke och kudde inatt hehe...stört. C lade sig på en billig säng på Ikea och sa "men den här är ju skön", var på jag svarade "Vi har för fan sovit på en heltäckningsmatta i 2 nätter, allt här inne är ju skönt jämfört med det". Det är inte riktigt läge att välja säng i den positionen för då vet man inte vad man kommer hem med för säng.

C ville sitta och blogga bredvid varandra eftersom hon är enormt sällskapssjuk, så vi bäddade i min hörna av rummet...fint va haha. Hon lade pengar på att dekorera sitt i rosa fluff och blommor, medans jag köpte billigaste skrivbordlampan och röda förvarongslådor mot hennes rosa haha...vårt rum kommer att vara sååå fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0