Kan inte hålla mig borta ;)Back to the top

Så då ligger man här igen och bloggar kl 4 på natten. Ja, har blivit lite besatt av att sätta igång datan när jag varit ifrån den ett tag, men faktiskt inte för att blogga utan för att kolla min mejl. Ja, vad är oddsen att Kilroy, SMC lr FN mejlat mig en lördag kväll, men men...kanske LA tjejerna har skrivit något roligt...oki...I'm addicted to this F**** computer, antar att man fixar ett annat beroende när man tar sig ur ett annat. Inget krök (förutom på nyår) och inga Red Bull iallafall :)

Tessan läxa upp mig lite ikväll om att jag måste vända rätt på dygnet, men det är ju helg nu. Oavsett hur sent jag somnar så ska jag ställa kl och gå upp oavsett hur trött jag är så att jag är trött nog att somna rätt tid till sist. I will try, men disciplin om morgnarna är jag som sämst på...zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0