Några engelska skolor är utvaldaBack to the top

Då har jag valt ut några skolor i England att söka till, får titta närmre på det i dagarna. Men blir det internationell journalistik så blir det antingen i Richmond/London, Liverpool eller någonstans mittemellan London och Birmingham. Blir det vanlig journalistik blir det i Londonområdet. Blir det dock international law så kan jag hamna åt tjuttaheiti någonstans i England, men kanske är det något man får ta, men jag tycker det räcker med att jag får ta det hemska vädret. Efter att ha spanat engelska universitet så antar jag väl att det är dags att spana amerikanska nästan direkt när man kommer dit också. Ja, vad ska det bli av mig!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0