Nätter i hörnBack to the top

Ja då var man vaken halva natten igen...somna nog halv 4. Min säng står intill väggen med både en långsida och en kortsida och jag har märkt att jag om nätterna kurar ihopa mig intill väggen upp i hörnet. Mysko...Va fan ska det vara bra för?...Använder bara typ 1/3 av sängen då...som om någon vill sova över så är där plats i min lilla säng;)

Sen vaknar jag av att mamma och lillebror går till jobb och jag kommer på att jag är helt själv i stora mörka huset kl 7 på morgonen och måste ha tänt...arrghhh...jivla ckicken är jag, så det tog ett tag innan jag somnade igen. R vande mig av vid att sova med lampan tänd och så, men I guess im back where I started precis som med allt annat...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0