Rödvinskväll hos kusinBack to the top

Jag och Em crackar upp vinet hos kusinvitamin utan att han ens är hemma...fint är det. Kunde inte lärt känna en bättre människa att bo med i London och ha som vän. Någon mer easygoing och till att förstå mig utan ansträngning kunde jag inte handplockat alltså...om du ändå vore kille ;) Det blev en hel del vin och i skrivande stund ska ni veta att allt detta vin kmr förmodligen göra att jag sover gott inatt...yes...rehab update...ingen red bull sedan jul även om jag sniffa på den kusin hade öppnat i kylen och ingen alkohol sen nyår...see sweden is doing me good. Annars en sjukt trevlig kväll och om kusin open fire...ja då har han bara sig själv att skylla din videokamera mupp. Glatt humör var temat idag och givetvis hej då Lina du ska till Amerika :)

Gotta love rödvin...gör dig trött, men på gott humör...god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0