Stockholms minnenBack to the top

Efter ambassaden åkte jag in till stan och fick en massa flashbacks. Sa till Marie att jag inte varit här sen jag var 16 med Nenne, men så var ju inte fallet. Åkte förbi kungdträdgården och såg Fillipa K butiken, love, och fick en flash att jag stått där någonstans och kollat på en advokatfirma skylt och sagt till Nenne att typ där kan jag tänka mig att jobba sen, lr vill ha min praktik lr nått. Ja, det var då jag fortfarande trodde jag kunde bli vad jag ville.

Gick in i gallerian och kom på att jag varit här med R och visst där är butiken han handla sin Hugo Boss tröja. Inte för att han själv skulle komma ihåg det haha...ibland har jag sjukt minne bara, känns som evigheter sedan. Så efter lite flashbacks om var jag med han och Nenne drack "kaffe" (när han lura mig att chokladlatte lr whatever inte smaka kaffe och jag trodde han) och shoppade så kom jag fram till att jag behöver inte ströva runder här i kylan och se allt igen, utan kan lika bra ta mig hem till värmen medans min mobiltelefonbiljett fortfarande funka. Brilliant, messa och du får biljett till mobilen som du kan resa hur mycket som helst på i typ 1,5 tim.

Nu har jag lyan för mig själv här hemma och rockar min Spotify och först ut är givetvis...dadada...BEST GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0