Dreaming comes so easilyBack to the top

Ute och promenerar är vad jag gör nästan varje dag och försöker mig på det här med att äta rätt. Fick inte den finaste solbrännan när jag gick hem från stan idag. Tog denna sköldpaddan 1.20 minuter, men då bor jag också längst ner i denna förort. Ska ut en promenad till nu ikväll som straff för att jag åt lite godis till matchen igår. De satte sour punch precis framför näsan på mig, jag älskar juh. Dock har mina fötter börjat ta stryk, men det återstår att se ifall mina fötter kan vistas i dessa skorna som jag ska önska mig :) Mina hälar ser allt annar än najs ut efter alla dessa promenader, men dessa skorna kändes riktigt sköna.

Ledig nu två dagar efter att ha jobbat sex dagar. Dagarna går, fast jag tycker att de går långsamt. Jag vill bara få mitt CSN beslut och boka mitt flyg tillbaka till LA. Jag och Jojjan har bestämt att vi ska in om NY så då måste jag vänta på hennes beslut också och det är lite osäkert där eftersom hennes ansökan är bristfällig. Sen väntar vi även på Ninas beslut om hon är antagen och även hennes bristfälliga CSN ansökan. Stackarna, blev lite till sig nu när Jojjan läst att de dragit in CSN för 14 000 elever tydligen, då p.g.a. av ej seriöst plugg.

Jag är nöjd så länge mitt GPA är på 3.5, jag ska inte göra samma misstag som innan och pusha mig så hårt att det slår bak ut, dock ej inte sagt att jag inte ska pusha...för det måste man, men inte orimligt. Nä, nu ska det grillas och sen ska jag ut i spåret och drömma mig bort, medans jag promenerar. Tänk allt man kan drömma om alltså :) ;) Dream on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0