Special EditionBack to the top

Hittade denna tatueringen på en blogg om tatueringar...cool juh...men efter att ha fått ett förslag om att skriva "Special Edition" istället så lät det mycket bättre :) Min hade dock skullat se annorlunda ut...typ i skrivstil...mer classy...ett problem bara, jag har ingenstans att sätta den haha...

Jag uppskattar vissa tatueringar på andra, men när det kommer till mig själv så vill jag ha dem, men inte på mig 4-ever...ska trycka upp några tillfälliga att klistra på ;) Att jag är rädd för nålar gör ju inte saken bättre precis haha. Max sa att alla har taueringar idag...att man är mer speciell om man inte har någon...kanske det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0