Tell me why I like MondaysBack to the top

...iallafall denna måndagen som var. Vi lämnade in våra research papers som har tagit på krafterna om man säger så. Efter class blev det biblioteket som vanligt och sen ahhhhh...ja då fick jag och Alle för oss att vi skulle hänga och köpa ett tolvpack öl och bli lite runda om fötterna. Istället blev det att jag skulle prova en galen dricka som heter typ 4 locos, som ska vara helt knäckande. Har hört om dessa, men hallå, det är EN dricka...Alle varnade mig, men sagt och gjort...nöjde mig ju inte med en sådan heller....vi köpte även en giga corona och en giga smirfnoff ice. Detta var ju inte planerat...I looked like a mess...

Vi satt på vår balkong hela kvällen och Alle Dj:a för mig...han tycker att jag behöver lite ny musik och att allt i min i-pod suger fett...haha...ahh, jag behöver faktiskt ny musik. Som vanligt så märker jag inte hur pass berusad jag blir, utan jag bara stänger ut allt omkring mig och pratar för MYCKET och för HÖGT och ja säger saker som "d e lugnt, jag är en ninja". Dryg och goofie...med hängande ögonlock...ja that's me på fyllan. Det var en rolig måndag :D men frågan är om han tycker jag är helt jävla knäpp nu haha...för han blev inte så rund om fötterna som jag blev :P
Det är bara det att när du vanligtvis inte bryr dig vad folk tycker så bara kör man på...idag vaknade jag upp 8.30, bakis, skulle till skolan och fann att jag faktiskt bryr mig om vad han tycker...så dags.

Vi skulle ta de sista bilderna till slideshowen också...jag var iallafall stadig med kameran...dock inte lika stadig modell till vår depth of field assignment :P....C var mäktigt irriterad på att jag söp till det en måndag när vi var tvugna att ta dessa fotona...hon smeta på mig läppstift och genomskinlig tattoo kräm som läppglans...wtf...tyckte väl att det var lite väl rinnigt och luktade konstigt...

När Alle hade gått så kom Anel ut på balkongen och drog ett skämt, jag skrattade så mycket att jag trilla av stolen och ner i pölen av någon dryck vi spillt. Sponge bob cleans up with her skirt...

U only live once...cliche...oki maybe you only turn in a reserachpaper a monday at SMC once ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0