Bröst i fokusBack to the top

C och M har länge snackat om mina bröst, jag har inte riktigt förstått varför. Ja, bröst blir större och mindre hela tiden. Först nu har nog polletten trillat ner lite haha. C har ett tag nu kommenterat att jag kanske ska köpa en bikini i större storlek och Max tyckte det såg ut som jag gjort en boobjob när vi badade i jacuzzin.

I Las Vegas hade Jojjan spanat in mina tuttar haha och jag fick mycket beröm, rättar sagt mycket stirrande och kommentaren "det är inte många jejer som kan få igång mig". Sa till henne att mina bröst är inte alls stora och hon gjorde sin point när hon sa att man kunde slå ihopa hennes, Sandras och Michaelas bröst, så hade jag fotfarande större. Jag viftade bort det!

Senare på en klubb skulle Jojjan presentera mig för en kille och presentationen blev såhär "This is my friend Lina, she has so good looking boobs, you can think she did a boobjob, but they are real, I swear". Hmm, kanske ingen dålig presentation enligt er, men jag kände för att lämna mina bröst där för dem att prata med och gå bort i baren själv.

Det har först nu gått upp för mig också haha...de är huge för att vara mig...men efter att ha ställt mig på en fungerande våg igår, så kan det också konstateras att jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv, så det är inte så konstigt att brösten har gått upp. Max kommentar blev "Men du, om du ska gå ner lite, så gå inte ner i bröst"...LOL, det första som kommer att ryka är brösten, så är det alltid...önska jag kunde ha kvar dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0