På återseende...Back to the top

Det känns lite konstigt att folk kommer och går i ens liv. Jenny var här på besök, Madde var här på besök och sen var det en annan fantastisk tjej som faktiskt inte var mitt besök, men som blev en så otroligt bra vän på kort tid. Manikyr, pedikyr, skitsnack...girlie stuff med en tuff brud. Nu har Sandra också åkt :( People always leave...

Vi sa att det var minsann inte hejdå, utan på återseende. Men när det klickar så vill man ha personen i sin vardag...Sandra jag vill ha dig här. På återseende min käraste ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Aaah baby da far mig att grata har bort uppe i norr... saknar dig som tusan,men som sagt, pa aterseedne a de far fanimig bli snart! Love you my girl<3

2010-05-27 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0