Var fan är orken?Back to the top

Bloggat vödigt dåligt, men jag har inte känt för någonting på senaste, allt känns som måsten igen, eller så är jag bara cranky för att jag ska hem om en månad och en vecka och vara hemma i två hela månader....lr så behöver jag bara vitaminer. Kände knappt för vegas först, men hey....visste ju att det skulle bli kul ;)

Gå till skola idag var pain...kunde knappt gå eller prata...klara mig dock och när jag kom hem blev det skype med familjen. Fick äntligen pratat med mormor och morfar och mamma och pappa :) Min brors vän är här och sover på vår soffa och Madde är här sista dagen imorgon, vill inte att hon ska åka redan juh...besök är kul. Nu har jag skypat med Tessan in på natten...<3

Natti natti...försöka sova lite nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0