Well, it's just that...being original is dead...Back to the top



När jag var yngre, haha, mycket yngre, så ville jag bara gå motströms, inte det lättaste i ett Svensson samhälle.
Det hade varit kul att klä sig likadant ett tag och jag gick över till lite "snobbigare" stil. Fortfarande gick alla till typ H&M och köpte i princip samma saker. Jag sa till min poolare då, "Alltså jag känner för att typ färga håret svart och bara klä mig så chill som det bara går, not give a fuck". Är nog lite tillbaka i den fasen...gamla förtryckta tankebanor...



I Sverige försöker alla vara dessa orginella fashionisterna, men de ser alla likdana ut, fast de är skitsnygga.
En sak som är skönt med att ha lämnat Sverige är att jag känner inte lika mycket klädkrav här. Preppy klär jag mig sällan, jag vill bara klä mig chill...det bli dock inget svart hår och piercingar haha...fy fan vad jag sett ut...

Jag vill bli vegetarian...jag vill, men jag äter ju knappt frukt och grönsaker. C sa "Men va bra, då kommer du ju knappt äta något och då blir du ju smal"...hmm...Jag ska bli bätter på frukt & grönt och bara äta fågel...vilket jag i nästan princip redan gör...så är man ju lite vegetarian :P Gott folk, det hjälper faktiskt miljön att till och med att vara vegetarian bara vissa dagar i veckan, skära ner på köttet...Go for it.

Jag vill inte vara någon jävla material girl, jag försöker att hålla mig borta från det, men ahh, det är ju inte det lättaste. Jag har köpt ny telefon, det var ett måste alltså...skor är ju min svaghet...men jag är trött på att ha massa saker hängades i garderoben som jag aldrig använder, ibland med tags på...jag ska ifrågasätta allt jag köper, utom enrgidrycker ;) Free from wants and needs...



Jag har enormt sug på att skaffa motorcykel
...men det har jag haft länge, men man vill ju få plats med poolarna och kunna köra till Ikea, att skaffa bil först är mer realistiskt...varför måste jag vara realistisk :P

Önskar inte alla tjejer att de skapat ett awsome tjej rockband när de var yngre...Las Bitchas skulle ha gjort det haha, men vi var väl för Cooooooola för att ha tid med det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0