Blogg bloggBack to the top

Nämen se jag bloggar. Denna latmask får se till att hålla er uppdaterade juh. Klockan är snart fyra på natten här och här sitter jag med politik, psykologi och nu bloggar. Sov kvällen och gick upp natten, upside down är mitt liv just nu, men ahhh jag har ju alltid varit lite bakvänd.

Resan till Sverige var kort, men jag fick träffat familj och vänner och fick mig en dos :) Men jetagen på båda hållen lär nog ta tid att komma över. Egentligen skulle jag varit på Halloween fest, men som sagt jag somna och sen har jag mycket mycket plugg att ta itu med och prov lördag. Varje lördag i 8 veckor faktiskt nu när intensivkursen börjat...suck. Men det är intressant läsning...har bara problem med proven.

Blir lite negativ och känner att jag kommer får dåliga betyg, men jag kan ju inte ha den inställningen. Just nu vill jag baar bli färdig med SMC och fortsätta med framtiden :) Ska gå på ett seminaruim om jobb inom political science och höra om arbetsmarknaden...gäsp...haha. But it's my thing!

It will only get better from here...right!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0