Homecoming...Go SMC CorsairsBack to the top

Jag har ju glömt att berätta att jag vi hade vårt stora performance på en fotbolls match lördagen innan jag åkte till Sverige tror jag det var haha. Som vi cheerade, skrek, dansa och gjorde stunts...GO SMC...kick haha. Några av tjejerna var där och hejade på mig, stod med ryggen emot men jag hörde dem skrika "Go Lina" haha...min egen cheergrupp på läktaren :)

Jag fruktade stuntsen lite. Av någon anledning skulle vi ha två olika flyers. En från orginal cheergruppen och en från klassen. Man tycker ju att orginal cheerleadern borde kunna sina grejor, men nej, när vi övade så sparkade hon mig i huvudet, hon om nån borde ju kunna kontrollera sin kropp...säger bara aouchhh, blev helt nockad och röd. Varenda gång hon skulle upp förväntade man ju sig en spark sen juh. Därför var det så härligt när vi skickade upp M som nybörjar flyer helt perfekt...in YOUR face biatch. Vi håller in your face till att vara bildligt inte bokstavligen..let the new girls show you how it's done :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0