We need 2 make our own mistakes I guessBack to the top

"Tell me the words 2 say, the road to take...JK...I won't listen"...borde vara min facebook like haha. Folk försöker få mig att se klart ibland...Jag lyssnar, kanske, men tar jag till mig...NEJ. Borde jag ha gjort det...yupp, probably, det hade varit lättare då, men vissa gånger har det ju faktiskt gått bra för att jag lyssna på mig själv, gick min egen väg.

Men ibland står man där! We all need to make our own mistakes, go our own way I guess...som pappa sa till mig när jag deklarera att jag skulle stanna här..."Gör som du vill, det har du alltid gjort och kommer alltid att göra."...återstår väl at se om det var en bra plan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0