Facebook addictedBack to the top

Jag får inte göra status uppdatering på FB på en vecka typ, så jag lär väl bli bättre på att blogga då ;)

Ahh det har väl inte undgått folk att jag är Facebook addicted, men jag är ju långt ifrån den enda. Det är ju det här med statusar. Jag blir så lat på att blogga så det är som att jag bloggar i min status ibland. Just därför blir min statusar onödigt långa, men det är ju de som bryr sig om mig som jag vill ska läsa, inte resten av folket som skiter i och läsa när de ser hur lång den är haha.

Jag har länge velat städa FB, men det är svårt, det är ju ett kontaktnät, men jag är ju lite personlig och vill kunna vara det. Jag hade inte använt FB om det varit för att vara bara shallow liksom. Jag känner faktiskt mina 400 vänner typ, men come on...det är inte så att vi pratar eller ens skriver Happy B-day. Det känns som vissa addar bara för att typ säga kolla så många vänner jag har eller för att kunna snoka.

Hur som helst, så återstår det att se om jag klarar detta. Det har gåt 24 timmar och det kliar i fingrarna, men det är ju så stupid så detta ska klaras och kanske avvänjas som smått. Ni blir skonade i en vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0