I met Yellowcard...woop woopBack to the top

Häromdagen så likade jag Yellowcard på facebook och får då uppdateringar från bandet i min feed. Redan samma dag stod det att de skulle spela på Hot Topic store i Santa Monica...ahhhh. Givetvis stack jag dit och jag och Jojjan gillade den lilla intima spelningen i affären.

Haha, han sa att han skulle fixa biljetter till deras konsert till oss och tog Jojjans nummer....hoppas...men risken är inte så stor. Han sa "and maybe we can hang out some time"...fy vad man kände sig som en groupie då. Han säger nog så till många tjejer, men jag är ingen groupie, jag är där för att höra musiken.

De har konsert i Pomona i november och vi ska försöka be there...men annars är jag sjukt avvis på alla som kan åka över till UK och se både Yellowcard och All Time Low som ska spela ihopa där. Two off my favorite band juh :/ Men nån dag ska väl de oxkså spela här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0