I don't know how to feelBack to the top

Cat is moving out today, and as much as we need to separate it feels really wierd. Since she is moving the guys are taking over the apartment and I'm caught in the middle since Radde is moving in and it's becoming an all boys apartment. I seriously don't  want to move, I'm not ready to leave this place, I'm not ready 4 change again yet.

Catrin ska flytta till de andra svenska tjejernas lya som hon tagit över nu när de flyttar och eftersom det är hon och jag som inte funkar så kan jag inte precis flytta med där. Inte heller kan jag skaffa en ny lägenhet för oavsett vad som händer så lämnar jag LA i mitten av juni och vill inte skriva på ett längre kontrakt. Eftersom vi bott här längre är hyran på denna lyan hög, men billigare än för de andra som flyttar in i en lägenhet här senare. Så Cat ska betala dyrare hyra för i princip samma lägenhet...tekniskt sätt hade hon kunnat behålla denna och ha billigare hyra, men grabbarna fick den.

Har inte tid att känna, måste verkligen plugga, men det känns det gör det. Nästan som en break up faktiskt. Vi ska ju fortsätta att vara vänner, bara inte roomisar. När jag känner mig så här låg så saknar jag Sverige...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0