I have taken lookin like shit to another level...Back to the top

If you seen me monday morning you would have pretended to not know me. Jag gick igenom capmus med en grön Ikea bag som där står "a taste of sweden" på haha...och en monster i handen, i förvisso jeans, men mjukis trörja...rapa gjorde jag nog också...riktig trash fashion show. Denna veckan har jag verkligen inte brytt mig, såååå sliten.

After Vegas, after a lot of Red Bull, after 5 nights without sleep...I forgot that after comes a crash...hade en liten en häromkvällen, men har bara kört på måste...min kropp, min I don't give a fuck attitude...ihh jag är så sliten...måste sova...måste vila.

Vi kom ju hem 5 på morgonen istället för 9 på kvällen på grund av all snö vi körde igenom...ja snö i Cali, men som tur var inte i LA. Alltså tog resan hem 12,5 timme istället för 4. Sov jag i bilen, nope...vi spela sanning eller konsekvens på johannas mobil, vilket tack och lov fick resan att kännas som 5 timmar.

Gick direkt till skolan där på morgonen...gäsp...sen har jag skola nu varje morgon och varje kväll...cheer bootcamp...I'm a try and do my Vegas recovery this weekend...I will never do 3 nights in Vegas again...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0