Ppl come and go...So does lussebullarBack to the top

Vi var på en Swedish X-mas fair för att få lite jul spirit. Åkte dit endast för lussebullar, som var slut, så ja var sur som ättika. De hade sålt slut på svensk godiset också, så jag kunde inte ens trösta mig med kexchoklad...ohh ja, köttbullarna var ju inte mormors eller pappas...dvs riktiga :)

"Brunett" Johanna kom in på skola i Sverige och bestämde sig för att avsluta sina studier på SMC och lämna oss :( Hade varit så kul om hon varit i cheer laget nu samtidigt som mig. Men det är ju som det är här och återvändarna är väl en hel del. She will be missed...

Så jag och Sammy gjorde lussebullar själv första dagen jag var ledig från skolan :) som fick lite väl mycket färg eftersom jag tappa bort tiden, som vanligt...dansa till Firework haha...de var ätbara, men inte bjudbara :P Åt dem ganska snabbt. Gjorde ett L hihi...och en snopp som jag skulle tagga min gay kompis i på FB, men öhhh de var inte fina nog för att bli sedda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0