So I'm now in the cheersquad...unexpected huhBack to the top

Det var try outs till cheer laget och jag och min cheer family från klassen gick dit. Jag tänkte först hoppa över, har inte tid, men var inte riktigt redo att släppa mina cheer kompisar and let's face it I need the work out haha. Trodde aldrig jag skulle komma med, speciellt inte när jag kom till try outs med en sko haha...me in a nutschell, should have been a warning signal :P

Nu lär vi oss allt väldigt snabbt, jag kommer nog inte ha lärt mig det tills första matchen. Våra outfits är försenade :( Vill ju visa er den hihi. Pirates :) Att jag är cheerleader är nog väldigt random för folk haha...men det är just därför jag gör det :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0