Ingen lust...Back to the top

Har ett par inlägg på G, men har ingen större lust. Kanske blir detta mitt kortaste inlägg...lr inte.
Har mardrömmar varje natt och de fortsätter fast jag vaknar och somnar om. Är helt slut och tycker det är skönt att jag inte jobbar nu, men R bara ger mig uppgifter hela tiden. 

Idag ska vi till Zurich, till apple store och hämta upp Jocke, men jag har ingen lust att åka ti zurich. Känner mig gnällig, trött, yr, illamående och har huvudvärk. Ska ta en dusch och gaska upp mig för jag kan inte känna mig värre än Jocke. En kram ska han få varken han vill det lr ej, men annars vet jag inte vad man ska säga och göra. Kanske inget, men man vill ju ändå visa att man bryr sig. 

Tre flyttlådor är packade, men det känns så konstigt att flytta. Att bara lämna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0