Lina äter sallad...woho :)Back to the top

Jocke hittade en himmelsk sallad på restaurang Arcas i Chur och Rickard som inte heller är jätteglad för sallad blev även han frälst. Jag som inte äter grönskaker såg ett tillfälle att prova denna sallad, då jag verkligen önksar att jag var grönsaksätare. Och även jag fann den underbar och då är det  bannemaj en god sallad! Så vad bestod denna goda sallad av? Lite blandad bladsallad i goda varianter med honungsmarinerad kyckling doppade i sesamfrö och en massa italiensk vinägerdressing...mums. Tog en bild som gick förlorad med R.s i-phone, men äter den nog snart igen.

Vi prova att göra en egen variant hemma, gick bra, men är ju inte alls detsamma.

Idag ska Jörgen laga sin underbara gryta, så jag och svennegrabbarna ska äta och dricka gott ikväll sen får vi se vad det blir av resten av kvällen.

Viederloga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0