Mamma o pappa är här...Back to the top

Det var meningen att mor o far skulle köra kl 4 tors morgon, men eftersom de hämta bilen ons kväll tyckte de inte att det var lönt att vänta. De körde redan vid ca 8 tiden igår och kom redan tidig eftermiddag istället för kvällen. Så vi har gått lite på stan och ska snart beställa pizza så fort R kommer hem från sitt möte.

Packningen är så gott som klar och nu är det bara att stuva in i bilen och städa lite mer. Annars är det lite ärenden vi ska ränna också. Hur som så kommer vi att vara så upptagna att tiden kommer att flyga iväg och vi är snart i Sverige.

Har kollat lite lägenheter på nätet och har hittat två hyres jag kan tänka mig att titta på. Priserna är dock därefter! Pallar inte leta efter något tillfälligt, så roligt är det inte att flytta. Vill hitta någonstans vi kan tänka oss att bo ett tag med en inte allt för hög hyra då jag inte har någon aning om hur min kassa kommer att se ut framöver.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0