Slit och skidor...Back to the top

Då var det äntligen helg och då menar jag äntligen. Har satt fart riktigt på jobb nu och de sena tiderna har börjat återkomma nu när påsken nalkas. Produktionen är dock lite efter, vilket stressar chefen och oss också för den delen. En vis mängd harar och marzipanfigurers ska produceras och paketeras så får vi inte dem till ateljen nu så kommer vi att få dem nästa vecka. Nästa vecka tippar jag på att vi kommer att paktera 8000 harar och 500 figuer från tidiga morgnar till sena kvällar. Pust..suck...! Även nästa helg ska spenderas så, inte ens den är fri.

Veckan efter påsk öppnar deras nya barrestaurang och jag kommer jobba hela den veckan plus helg där också. Det är två krävande veckor jag har framför mig om man säger så, plus en storstädningsdag...örk. Vet inte hur jag ska klara det, plus att det kommer nog bli party på det om helgerna eftersom vi inte har lång tid kvar här.

I helgen är Rickard i skidorten Davos och har avslutning med grabbarna i laget. De ska åka skidor fre lör sön. Ikväll ska de även åka nattkälke...galet, men skoj. Så idag ska jag ta det lugnt efter en krävande vecka och imrn blir det kanske att jag bjuder över några tjejer på partaj eller bara slappar en dag till. Kan bli lite långtråkigt dock!

Ska skriva ner allt galet jag fått veta om Schweiz så jag får delat med mig, ni kommetr inte tro på hälften.

Puss o kram

P.s om 20dgr slutar vi jobba, om 30dgr är vi hemma :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0